what ya eating today? II

Kelly

Well-Known Member
PB toast und OJ

tbads

Well-Known Member
Zum Frühstück Pfannkuchen mit der von Schwester geschickten Hagebuttenmarmelade und Nutella. Hab Teenagerjungs zu Gast. :)

W

Wisi

Guest
Panny,

hier wie versprochen das Rezept:

Scalloped Corn New Orleans Style

2 tbsp unsalted butter
1 cup diced onion
3/4 cup diced red bell pepper
4 cups frozen corn kernels
1/4 cup dry sherry
2 rggs, beaten
1 cup milk
1 tsp sugar
1 tsp Tabasco sauce or other hot-pepper sauce
1/2 tsp dried thyme
1 cup crushed Ritz crackers
1/2 cup sliced scallions
Salt & black pepper to taste

- Preheat oven to 350 F. Coat a 1 1/2 qt baking dish with nonstick cooking spray.
- Melt butter in a large saute pan over medium heat. Add onion and bell pepper; cook until soft, about 5 minutes. Stir in corn; cook 5 minutes more.
- Deglaze the pan with sherry; cook until liquid evaporates. Transfer mixture to a large bowl.
- Whisk together eggs, milk, sugar, Tabasco and thyme; stir into corn mixture; Add cracker crumbs, salt & pepper.
- Transfer mixture to the prepared dish. Bake scalloped corn until it's brown around the edges, 35-40 minutes.

panny

Well-Known Member
Ehe-GC
Wisi,

hoert sich super an. Das werde ich die Tage machen. Ich lass dich wissen wie es geworden ist. Danke :winke

W

Wisi

Guest
Na dann guten Appetit!!! :)

Heute verbringen die Kinder den Nachmittag und Abend wieder auf den Pisten und essen dort stew aus em crockpot... meinem Mann und mir mach ich Veal Milanese mit Pueree und Erbsen mit Moehrchen in Butter geschwenkt.

Kelly

Well-Known Member
Toast mit Butter, Banane, OJ und Missy bekommt Ihre pancakes

ChaosQueen

Well-Known Member
Türkische Pizza und Magnum Mandel:wohoo

henne

Well-Known Member
Ehe-GC
heut gabs whole wheat gnocchi, tortellini und selbstgemachtes spinach-walnut pesto. war total lecker und soooo einfach zu machen. dazu garlic bread.

Oben