Wofuer brauchst Du den Auszug denn?
Die Auskunft brauche ich um meinen D Fuehrerschein auf ein US Fuererschein umschreiben zu lassen.
Danke fuer die Antwort. Ich werden den Auszug jetzt beantragen.
Dertef
Kann aber auch fuer die Versicherung nuetzlich sein den Schrieb zu haben.
Ich brauchte auch nichts ausser meinem deutschen Lappen um den FS (in TX) umschreiben zu lassen... wuerde mich auch interessieren in welchem Staat das sein soll.
Quelle: Texas Department of Public Safety - Courtesy, Service, ProtectionNew residents from out-of-country:
* Applicant must provide vehicle.
- Proof of Identity. 37 Texas Administrative Code 15.24.
- Proof of Social Security Number. (If you do not have a Social Security Number, you will need to complete a Social Security Affidavit (DL-13) form.) 37 Texas Administrative Code 15.42, Texas Transportation Code 521.044.
- Proof of Texas vehicle registration and liability insurance, if you own a vehicle. Texas Transportation Code 521.143.
- Complete required forms available at any Texas Driver License office.
- Pay the required fee. 37 Texas Administrative Code 15.40, Texas Transportation Code 521.421.
- Pass the written, driving* and vision examinations. 37 Texas Administrative Code 15.51, 37 Texas Administrative Code 15.52, 37 Texas Administrative Code 15.56, Texas Transportation Code 521.161.
- Application must include photograph and thumbprints; however, thumbprints are not included on the driver license. 37 Texas Administrative Code 15.44, 37 Texas Administrative Code 15.45, Texas Transportation Code 521.142.